Birkas

Jāteic, ka man patīk izaicinājumi. Man patīk uzlikt augstāk latiņu, lai tikai pierādītu sev (un, protams, arī citiem), ka es to varu. Vispār man šķiet, ka ik pa laikam sevi izaicināt uz konkrētām darbībām ir veselīgi un pat ļoti ieteicams.

Tādēļ es izdomāju, ka gribu izveidot sev holidays challenge. Man, kā skolniecei, pienākas Ziemas brīvlaiks, kurš šogad ir no 2013.gada 20.decembra līdz 2014.gada 6.janvārim, kad man ir jāatgriežas skolā. Tātad mans holidays challenge ilgs pilnas 2 nedēļas.

Un tagad vairāk par pašu izaicinājumu. Atzīšos, šādā ”izlasīto grāmatu un noskatīto filmu izaicinājumā” piedalos pirmo reizi, tāpēc nezinu, cik augstu latiņu varu sev uzstādīt. Un ja uzstādu par augstu un nevaru to izpildīt? Un ja uzstādu par zemu, tā teikt, un vairs nejūtu to izaicinājuma garšu? Jā, es jau atkal par daudz domāju, kā būs, kā nebūs. Starp citu, noteikti drīz, šī gada beigās, taps vēl viens raksts – 2014 Reading Challenge.

Labi. Tātad izaicinu sevi šajās 2 nedēļās izlasīt 4 grāmatas un…un…noskatīties 7 filmas. 4 un 7 ir mani laimīgie skaitļi, tad jau man izdosies, ne?! 🙂

 

Raksts atjaunots 30.12.2013.:

Ir pagājusi vien nedēļa, bet jau esmu holidays challenge izpildījusi.

