Birkas

, ,

tumblr_n1rkrbXoBw1sa1gyxo1_500

Ir 1. marts, nē, 2. marts, tātad laiks mēneša atskaitei. Kā man ir gājis februārī? Raibi. Koši. Krāsaini. Daudz mācījos, gāju uz visādiem pasākumiem, par rutīnu nevarēju sūdzēties, tāpēc lasīšanai atlika mazāk laika, cik gribētos.

Februārī izlasīju 3 grāmatas. Bet nevarētu teikt, ka plānas. Kopā tās ir 1062 lapaspuses. Uz doto brīdi esmu izlasījusi 25% no sava lasīšanas izaicinājuma. Divu mēnešu laikā esmu izlasījusi 14/55 grāmatas.

Pirmā grāmata, ko izlasīju februārī bija Džeimija Forda ”Keiko”, par ķīnieti Henriju un japānieti Keiko, un viņu ciešo draudzību. Uzrakstīju arī atsauksmi blogā, to variet apskatīt šeit.

1959313_357841394353667_191866849_n

Otrā grāmata – beidzot izlasīju Lorenas Oliveras triloģijas pirmo grāmatu ”Delīrijs”. Atsauksmi gan neuzrakstīju, jo domāju, ka šī grāmata ir daudz un dikti aprakstīta un, nu, nezinu, ko es vēl jaunu varētu pateikt. Atceros, ka lasīju šīs pašas autores grāmatu ”Pirms es krītu” un man tā ļoti, ļoti patika. Arī ”Delīrijs” mani nepievīla. Turpinājumus noteikti lasīšu, bet domāju, ka ne tuvākajā laikā. Devu 5/5 zvaigznītes.

Nobeidzu februāri ar grāmatu – Sjaolu Guo ”Mazā ķīniešu-angļu vārdnīca mīlētājiem”. Izlasīju un nesapratu, kāpēc lasīju. Ļoti kaitināja galvenā varone, kura visu laiku čīkstēja un nīdēja, un visādi citādi bija kaitinoša. Un tā kā man ir ļoti svarīgi, lai man simpatizētu galvenie varoņi, tad grāmata principā bija norakstāma, vismaz man. Bet galu galā iedevu 2/5 zvaigznītes.

Es ļoti ceru, ka marts būs vairāk piesātināts ar grāmatu lasīšanu, jo neizlasīto grāmatu kaudze tikai ceļas augstāk un augstāk. Katru mēnesi nāk klāt grāmatas, ka nemaz nespēju tik ātri lasīt. It kā tā tam vajadzētu būt, jo marta beigās būs manis ilgi gaidītais pavasara brīvlaiks. Bet, atkal bet. 😀 Bet martā ir ieplānoti vairāki pasākumi, kas var patraucēt labajai iecerei lasīt vairāk.

