Jā. Patiešām mani ir pārņēmis atkalsatikšanās prieks pēc tik ilgu mēnešu klusēšanas. Nekur jau nebiju pazudusi, grāmatas joprojām lasu, vienīgi ar rakstīšanu iet tā švakāk. Nebiju un neesmu rakstniece. Arī iepīt visas savas domas skaistos vārdos nemāku, tāpēc atļaušu to darīt tiem, kam tas izdodas.
Izrādās, ka man joprojām ir te vairāki sekotāji, un arī es joprojām lasu, ko jūs te cītīgi rakstāt. Saviem sekotājiem nevaru apsolīt, ka turpināšu šeit rakstīt, bet varu apsolīt to, ka es joprojām lasīšu un  patiešām pacentīšos arī kaut ko ik pa laiciņam te ierakstīt.
Man, un noteikti arī jums, šobrīd ir aktuāla ziema (kura nav,bet ir) un Ziemassvētki. Es vēlos palasīties kaut ko par šo tēmu, tāpēc griežos pie jums pēc palīdzības. Vai jūs varētu man ieteikt kādu ziemīgu vai Ziemassvētku grāmatu? Šogad, par pārsteigumu, svētku noskaņa ir pārpārēm (ja jums nav, varu padalīties!), bet tomēr vēlos iegūt vēl vairāk sirsnīgu un siltu emociju, palasot par šo skaisto svētku-gada laiku.

image
image

image

Gaišus jums šos svētkus!

